xora pl

Pomoc

Kategoria: Konto

Czy dostępna jest dwuetapowa weryfikacja logowania?

Oczywiście, że tak. Kliknij w ikonkę konta person w prawym górnym rogu, następnie wybierz z listy ustawienia i przejdź do zakładki zabezpieczenia. Tam znajdziesz dokładne informacje, jak włączyć weryfikację logowania.

Czy mogę przywrócić usunięte konto?

Niestety nie ma takiej możliwości. Usunięcie konta powoduje całkowite zniszczenie wszystkich Twoich danych. Możesz natomiast ponownie założyć konto na wykorzystany wcześniej adres e-mail.

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Jeżeli logujesz się na swoje konto wpisując adres e-mail oraz hasło (które wysyłane jest na podany przez Ciebie adres e-mail), sprawdź, czy przypadkowo nie zostały przez Ciebie dodane dodatkowe znaki (np. zbędne spacje).

Najprostszym sposobem logowania jest skorzystanie z serwisów Facebook, Google lub konta Microsoft. Wystarczy jedno kliknięcie, jeżeli adres e-mail użyty w jednym z powyższych serwisów jest taki sam, jak adres e-mail Twojego konta w xora.pl - jeżeli nie, konto z takim adresem e-mail zostanie założone.

Pamiętaj proszę, że nie podajesz swojego własnego hasła do serwisu xora.pl, jest ono generowane (zawsze inne i zawsze unikalne) przy każdej próbie logowania lub zakładania konta i wysyłane na podany przez Ciebie adres e-mail.

W przypadku dalszych problemów - skontaktuj się z nami. Wspólnie rozwiążemy problem.

Jak usunąć konto?

Napisz do nas wiadomość z informacją o chęci usunięcia konta, a my zajmiemy się resztą. Pamiętaj jednak, aby wiadomość została wysłana z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem.

Jak włączać i wyłączać powiadomienia?

Kliknij na ikonkę konta person w prawym górnym rogu, następnie wybierz z listy ustawienia, przejdź do zakładki powiadomienia i zaznacz/odznacz opcje powiadomień według własnych potrzeb.

Jak zmienić adres e-mail?

Kliknij w ikonkę konta person w prawym górnym rogu, następnie wybierz z listy ustawienia, a następnie zmień e-mail.

Moje konto zostało zablokowane

Twoje konto mogło zostać zablokowane z dwóch powodów:

  • znaczna ilość błędnych logowań (ponad 5),
  • naruszenie regulaminu.

Jeżeli Twoje konto zostało zablokowane ze względu na znaczną ilość błędnych logowań, wyślij do nas wiadomość z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem, a my zweryfikujemy je i uaktywnimy ponownie.

Jeżeli Twoje konto zostało zablokowane ze względu na naruszenie regulaminu, poczekaj na kontakt z naszej strony - wspólnie wyjaśnimy sytuację.

Dołącz do xora.pl

W kilka sekund możesz dołączyć do grona użytkowników.